Wednesday, July 6, 2011

Ter "transformers"


mesti korang tertanya-tanya kenapa ada perkataan "ter" [hope korang tertanya-tanya la ek..heeh]aku  ckp "ter" sebab kes aku g tgk wayang secara tak sengaja..takde plan pon...huhuhu... citer nyer cmnie,smlam kuar makan ngn hosmate aku [kat A&E Corner] pas makan tu [TQ pada kak nur yang "sponsor" makan smalam..heheheh]  housemate aku tanya..

"mu ade keje ke mlam ni?" ty kimi..
"malam  nie xdak kot..awat?" jawab aku...
"tgk wayang jom?" ty kimi lagi...
"erm...bleh gak.jom r" jwb aku..huhuhu

Jadi, lepas sudah makan terus kami ke U mall skudai [skudai ckup la..malas dh nak g Jb tkot xsempat] sampai kt U mall tgk ada crita transformers tuk pukul 10.45 ...Dalam pukul 1lebih jugak la abis...

Pendapat aku ::

Jalan cerita pada satu jam pertama kurang aksi nya..tapi banyak tertumpu pada kisah-kisah sebelum dtang nya jahat..[sampai satu tahap hosmate aku ajak kuar pggung katanya bosan..hhee..xde nye aku nak keluar rm11 beb!! mahal tu..hahah] pas pada tu baru nampk aksi2 yang menarik a.k.a best..housemate aku cakap criter kali nie xbyk sgt aksi berbanding yg sebelum nie..aku hanya mampu cakap.."oooo..yeke..." [sbb sebelum nie aku bukan layan pon transformers..hik3] bagi aku citer nyer ditekankan jugak elemen-elemen kasih sayang persahabatan dan juga janji..apa-apa pon aku enjoy...heheheh

No comments:

Post a Comment