Friday, July 8, 2011

Just For You


waaaa....xsangka ek...aku penah tulis benda alah nie dolu2....tadi sajer jer aku selongkar balik external hard disk aku time kolej dulu...selongkar punya selongkar  terjumpa lah benda2 nie..heheh...ada banyak jugak tapi nie antara nya la...aku mmang xdak bakat tuk suma2 nie...tapi yerla..org ckp pengalaman hidup memberi kita inspirasi untuk melakukan sesuatu..pengalaman hidup tu tak semestinya dari kisah hidup kita sendiri...tapi mungkin dari kawan-kawan dan juga kenalan...


Hanya Untuk Kamu...............

Sayangku hanya untuk kamu..
Rinduku hanya untuk kamu…
Cinta dan kasihku juga hanya untuk kamu..
Mungkin aku tidak sesempurna temanmu dulu..
Tapi hatiku, jiwaku hanya untuk kamu..

Hanya kamu..hanya kamu yang ku tahu..
Tiada sesiapa lagi selain dirimu...
Tiap detikku disini hanyalah mengingati kamu..
Walaupun ketahu kekadang diriku merimaskanmu..
Tapi apakan daya..difikiranku hanya ada  kamu..

Aku insan lemah...
Insan yang penuh dengan kekurangan..
Insan yang cuba mencari kasih sesama insan..
Dan disudut hatimu kujumpa sayang..
Tapi adakah kau juga sama berperasaan..

Diriku hanya untuk kamu...
Jiwaku hanya untuk kamu...
Hatiku hanya untuk kamu..
                                                    Walau apa pun terjadi........                                                    
Segala galanya hanya untuk kamu..


* Dipercayai benda alah ini di hasilkan pada 27 Februari 2008 pada jam 3.58 petang..

No comments:

Post a Comment