Sunday, July 31, 2011

Sahur Pertama

"housemate" sedang memesan "Big Mac"

lengang.. he he he

akak McD.. selamat bersahur ye kak...d^__^b


Nampaknya ramadhan kali nie lain sikit daripada tahun lepas. Kalau tahun lepas kebarangkalian aku bangun sahur adalah sangat sangat rendah tapi mungkin tahun ni agak berlainan. Sebabnya kali ni aku dah ada "housemate" dan dia memang jenis senang bangun pagi [xmcm aku tidoq mati..tp bukan xbgn terus la ek.. bgn jugak cume lambt skit..he he he]

Macam sahur pertama ni memang dari semalam "housemate" aku dah rancang nak bersahur kat McD. Aku nie ikut jer la [even aku nie bukan la penggemar "fastfood" yg "hardcore"] So, dalam pukul 4.45 pagi bergerak la kami ke Mcd Kulaijaya. Agak tergesa - gesa jugak aku tadi..Sebenarnya dalam kotak fikiran aku, aku akan terpaksa beratur panjang bila di Mcd nanti. Tapi bila sampai ja...Eh, aku ngan kimi jer ["housemate" aku] rupanya sahur kat McD kali ni. he he he..[mungkin kul 2 3 pagi tadi org len dah sahur..]

Apa-apa dengan "Spicy Chicken Mcduluxe" + milo panas maka sempurna la bagi sahur pertama aku.. Alhamdulillah....[ esok aku xjamin ag..kalau housemate aku kejut kan aku..bgn la.. he he he]

d^__^b

4 comments:

  1. wah..sahur makan MCD tu..sedap yer.
    Selamat Berpuasa

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa kembali...

    d^_^b

    ReplyDelete
  3. Wahhhhhh..Hebatnya...
    Mkn Mcd..
    Selamat Berpuasa..

    ReplyDelete
  4. hebat ka?mana ada.. he he he
    selamat berpuasa kembali,.

    ReplyDelete