Saturday, July 16, 2011

Ceramah Lor...




2 3 hari yang lepas masa tengah sibukkan diri dalam perpustakaan [ sibuk ke? ke aku ja yang buat-buat sibuk... ha ha ha] tiba-tiba datang abg shukor [PAR sekolah aku] tercegat depan pintu sambil bawa satu buku panjang kulit keras [sah! aku kena g kusus!] ha ha ha ...selalunya abg shukor kalau dia bawak buku tu maknanya mesti ada kursus yang kena pergi.. ha ha ha.. memang betul la..aku kena pergi dengar ceramah bahasa inggeris kat UTM.

Sebenarnya ceramah kali ni khas untuk cikgu-cikgu yang mengajar tahap dua...aku ni pulak ngaja tahap 1. Kursus yang aku pergi sebelum nie pon [ada lagi 1fasa (semua 3 fasa)] untuk tahap dua juga.. [hai..tak kan tahun depan kena mengajar tahap dua kot..adei... huk huk huk] 

Jadi semalam, aku dengan beberapa kawan yang laen [kebetulan kawan-kawan aku dari sekolah lain pun kena pergi..muka-muka  sama jer yang pergi kursus.. he he he]  merempit ke UTM.. daftar pukul 8 pagi dan selesai semua dalam pukul 1 tengah hari..

aku rasa tak sia-sia aku datang ceramah nie. banyak input yang aku dapat walaupun aku tak mengajar tahap dua tapi sekurang-kurangnya input yang aku dapat boleh aku "apply" untuk diri aku sendiri.. he he he [cikgu sendiri pon masih belajar kan...] Apa-apa pon mommy deeba mmg best

d^_^b

2 comments:

  1. sebenarbya.. apa saje yg ada di sekeliling kita.. kita perlu belajar dan aplikasikan pada diri kita.. kan? ^_^

    ReplyDelete