Saturday, June 18, 2011

Sedikit Perubahan...


aku cuba lakukan sedikit perubahan di sini..itu pun setelah mendapat sedikit kritikan yang bagi aku adalah membina untuk diri aku. jadi aku terima semua kritikan-kritikan tersebut dengan dada yg terbuka..he3...terima kasih pada yang berkenaan sebab sudi memberi pandangan dan komen berserta alasan-alasan pada aku boleh diterima akal.

yerla,bagi aku tak menjadi masalah untuk mengkritik sesuatu perkara atau pun isu, yang penting biarlah berasas. kritik lah  sesuatu perkara tersebut besertakan alasan-alasan yang kukuh dan di kritik dengan cara berhemah. dengan cara tu  aku rasa orang yang dikritik insyaallah dpat menerima kritikan-kritikan tersebut dengan baik..

apa-apa pon, aku akan cuba membuat perubahan tersebut sedikit demi sedikit dengan kadar yang aku mampu...terima kasih...

d^___^b

No comments:

Post a Comment