Wednesday, June 22, 2011

Ketegaq..











Ini mak aku panggil ketegaq..orang cakap tak dak masalah cari masalah..hahahha..nak wat cmna kan....he3...
kalau ada yang baca entry aku sebelum ni mesti la korang tahu apa yang berlaku pada aku. Hari ni dah masuk hari ke tiga. Aku dah rasa ok skit la..dah kurang sakit nya. tapi entah la balik dari hutan bandar putra terasa plak nak makan jeruk, nak makan buah asam. Jadi, dengan rasa yakin dan tanpa segan dan silu nya aku membelok ke IOI mall. heheheh....

masuk je dalam IOI mall terus aku terjah bahagian buah asam tu,pilih,bayar dan balik! Oleh sebab dah tak sabar [mengalahkan orang mengandung] sebelum sampai umah aku dah abikan semuanya..hahahah..dasyat-dasyat.. cuma aku harap esok perot aku tak meragam teruk la..hahaha..kalau meragam gak padan muka aku!
[esok hari last kursus..Hoyeyyyy]
d^__^b

2 comments:

  1. giler aku tak suke menda2 camni...suke je WALAUPUN perut aku semakin sensitip...

    ReplyDelete