Thursday, June 16, 2011

LAgi Di Tesco...


ada lagi crita di tesco ni nampknya....ingatkan ritu dah abis [penah post pasal tesco sebelum ni] ...tadi pas abis meeting aku xterus blk umah..terus ke tesco jap sbb aku ingat ade benda yang aku nak beli..so smpai jer tecso g atm jap amek duet [alamak..makin nazak aku rupanya..huk3..]  then terus meng explore ruang tesco kulai yg serba indah nie.....

bila dah siap pilih brg terus aku berlari-lari anak ke kaunter nak wat byran[cm over plak ayat akue...eh! comey...ops!!! he3...]  pas byr terus blah....tapi aku punya pe'el suka belek resit byran tu blk...belek punya belek aku terperasan ade yg xkena....klu xsilap,megi yg aku amek tulis 2.79 tp kt resit tulis 3.99 lagi satu deodorant yg aku amek pon td tulis 9.90 tp kt resit tulis 11.90...

jadi ngn rase xpuas ati [tp aku still control la..] aku naek blk then g check smula tkot2 aku yg silap tgk b4 aku terjah kaunter servis...bila dh kompem br aku pegi....so,dlm 10minit setel la sume...aku dpt la duit aku yg selebehnya.

even duet tu dlm 3 4 ringgit jer tp sbg pengguna kite ade hak kan..tp aku pon xslhkan dorg..mgkin dorg tersilap letak or terslah key in time masukkan brg...pe2 pon moral of de story..rajin2 la korang check resit korang pas wat ape2 belian b4 korang tgglkan premis..harap  maklum :-D

No comments:

Post a Comment