Thursday, February 24, 2011

xsangka ek ada lagi rupanyer..





mintak posting kat area labis..
konon nak dekat ngn buah hati
ku ingat kat kolej suma dh abis..
rupanya time keja pon ada lagi..

pergh.....pandai betul aku berpantun kan..keh3..nak tggu korang puji mmg xde. saje buang tebiat..xde ape sgt pon...sebenarnya ptg td aku br jer attend satu kelas english.dah 3 kali kelas ni tp aku br pgi sekali..he3....yg laen nyer bukan org kte yg ngajar..omputeh yg ngajor..so,dh rase cm time kolej dulu plak..ingatkan time blaja jer aku jumpe org2 cmnie..time keje pon ade ag rupanyer...terpaksa aku meng fokuskan diri akue bila dorg ckp..almaklum la..english aku "terlebih" advance ...fokus pada mulut dorg.  he3....well....


actually benda nie di bwah program MBMMBI..so cekgu cekgi yg mengaja bahasa inggeris especially level 1 di kehendaki  "memaksakan" diri menghadiri kelas tersebut..dan rasenyer kelas akan diadakn lebeh dari setahun ...kalu xpandai2 jugak BI nie aku xtahu la..huk3


pengalaman akue untuk kali pertama ..padahal org laen dh 3x . aku rasa benda nie bgs..sbb waktu kelas nie cekgu cekgi akan di perkenalkan dgn aktiviti2 yg menarik dimana boleh di aplikasikan di dalam kelas..so,its good..ya..its good...


hope aku diberikan kudrat dan kekuatan ..sbb tiap2 mggu ade kelas..huhuh..  untuk attend kelas nie n amek seberapa byk  ilmu yg aku mampu...ameen....

* sume gmbr adalah hiasan semata mata....

No comments:

Post a Comment