Wednesday, February 16, 2011

Terapi E- kan


"ikan oh ikan kenapa kau tak timbul..macm mana aku nak timbul..rumput panjang sgt..rumput panjang sgt"

waa....dh mcm ngajar plak..siap ade set induction ag...he3...korang jgn pk ak nak cter pasal spa ikan plak...tu kisah lame...kisah aku ngn kwn2 kt kb dulu..he3...tp kali nie terapi ikan laen....Cmni Cter die.....

HUTAN BANDAR PUTRA adalah bleh dikatakan tempat yg selalu aku pegi gak...sama ada waktu pagi [time cuti] ataupun  waktu petang [time pas  keje]..sebelum nie tujuan aku lepak sini just untuk keluarkan peluh smbil "cuci mata" jer..eceh! xdela...he3...aku slalu jogging kt sini..tmpt die best...di tgh2 ade satu tasik buatan...org rmai especially family slalu jenjalan sini sbb dlm tasik nie ade segala mcm jenis ikan darat ataupun air tawar...kire sume jenis ikan ade la! hahahah! besar2 plak tu...[metafora]

sbelum nie aku xde nyer kasi ikan2 ni kan pon..slalu tgk org jer...[ade makanan ikan cap jepun dijual kt area tmpt parking] jd citer member aku plak dtg lepak td..die plak beli makanan ikan tu...[harga ade rm1.50,rm3.00 ngn rm5.00]so ape ag..join la kan...
tp ape bleh aku ckp...agak terhibur la tgk gelagat ikan nie..sebelum nie asyik tgk gelagat budak2 jer..skali skala tgk plak gelagat ikan ok gak..he3...kire cm bleh release tension jugak la...cm terapi....rileks jer.....
so,pd sesape nak nak cube dtg la ke HUTAN BANDAR PUTRA di KulaiJaya nie...bak kata member aku..pasni bleh bwk makanan ikan yg kira kilo tu..murah skit...he3...








*sumber gambar adalah dr web google...jgn korang ingat aku tgkap sendiri plak..kamera hp pon xde apatah   lagi kamera yg ribu riban tu...huk3...


- alee -

d^____^b

No comments:

Post a Comment