Thursday, February 17, 2011

Bertukar Profession... + sup ayam

hari tibe2 aku jd kerani..mengadap laptop..masukkan data segala...he3...besela...kdg2 aku jd kerani..kdg2 jd driver...jd baby sitter pon penah...well u noe me..keh3...koya betul....

tapi tuk kali nie tugas akue hanya memasukkan data peserta2...mesti korang nak ty peserta ape kan..bukan peserta mentor...apatah ag peserta pilih kasih..jauh sgt menyimpang ngn keje akue...tp nie tuk peserta2 olahraga peringkat zon..kali nie kami jd tuan umah..so aku plak ditugaskan tuk menjaga data2 nie...kire kul 5 jugak la aku blk...nak abiskan suma tu... [aku skip kelas BI kat sg sayong..sori ayie...huk3]

hari kejohanan nnti aku ngn 2org ag member aku akan handle bahagian keputusan la...yg tak best nyer aku xdpt nak tgk acara2 berlansung..huk3...

yang bestnya hari nie dpt makan sup ayam..hahah..[cter laen plak]
sedap weh...sempat dinner ngn member2 kat kedai sup gear box dkt area flat temenggung..satu line ngn pasaraya TITAH n kedai piza ape ntah....sesape yg duduk area kulai..bleh la g try...mmg korang xkan mnyesal...he3...

No comments:

Post a Comment