Monday, February 28, 2011

Separuh Jiwaku Pergi..


korang jangan pikir aku nak feeling2 plak kali nie....skrg bukan dalam "zon jee-wang car-root"  tp ade gak ngn separuh jiwa nie la...kisah bila kita buat sesuatu keje tu dgn separuh hati...korang phm kan..separuh hati yg aku cuba maksudkan nie mcm wat keje xbersungguh2...

actually td time aku bertugas sebagai vampire [empayar lorong] ade lah makhluk2 tuhan nie..aku nie pon bukan la bgs sgt...tp yerla bila org dh beri amanah pada kite untuk melakukan sesuatu...apa slahnya kte wat dengan baik...yg kte mampu kan....tp mgkin sbb separuh hati..aku tgk dorg wat keje cm acuh x acuh jer...

mmg mostly tugas sbg vampire nie mmg digeruni oleh rmai org especially kaum wanita [sori ek..] sbbnya keje nie byk kena berjemur...so..tuk berlaku sunburn adalah sgt tggi..then tugas nie watkan kite seharian di trek klu nak compare ngn sukan2 yg laen...so ramai yg kurang berminat...

cm kes td...aku tgk adalah certain2 benda yg aku rase xptt die wat...org laen pon panas gak tp xyah r wat cmn tu....wat org sakit mata jer tgk....just hope sok xde ag tgk jd cmnie,,,,,,

No comments:

Post a Comment