Thursday, March 3, 2011

Jee Wang Car Root....


Bila hati meronta2...ingin berkata sesuatu..tapi akal cuba untuk meredakan keadaan..sudah pasti aku menjadi serba salah..antara kata hati ataupun akal yg waras....namun...sejuta maaf ku pohon...ku tahu kau terseksa..ku pasti kau merana...tapi percayalah..aku juga menderita dengan apa yg berlaku....

aku mungkin tampak kejam.....tapi aku rasa kejam itu tampak lebih teruk kalau aku mengikut saja apa yg berlaku..biar sakit sekarang..jangan kita menderita di masa depan...sebab ku pasti luka nya akan menjadi lebih dalam...


tapi percayalah..keputusan di ambil bukan bermaksud ku tgglkan diri mu sendiri..aku ttp disisi...menjaga dan menolong yg termampu..yg diperlu...tapi sudah pasti berbeda dari sebelumnya...ku harap dimengerti diri ini...ku harap di fahmi keadaan ini....ku harap.........

4 comments:

  1. kadang kala..
    kebenaran itu perit untuk di terima..
    lebih perit kalau kebenaran itu
    tidak di ucap seikhlas hati..
    tidak di rungkai dari hati ke hati..
    tidak di fahami keseluruhan hati..
    berdiam itu kadang kala menjernihkan suasana
    berdiam itu kadang kala makin mencelaru dari sedia ada..
    datang penuh kasih sayang...
    biar pergi juga penuh kasih sayang..

    ^_^
    salam ikhlas..

    hest ~♥.♥.♥~

    ReplyDelete