Thursday, February 23, 2012

Mengidam Lagi..

aku bedal sensorang jer ni..hi hi hi

Kes ngidam mengidam ni terjadi waktu aku dengan sorang member mengisi perut di Medan Selera Kampung Melayu Majidee. Dalam minggu lepas la, ntah macam mana ter order yong tau foo. Sebenarnya aku memang jarang gila makan benda alah ni. Kalau di Kedah, bila sebut yong tau foo kuah nya pekat. Tapi bila kat sini kuah nya jenis bersup dan bersambal. Kira lain sikit la. Bila cuba rupa-rupa nya sedap jugak ek.. he he he.. 

Lepas balik dari Kampung Melayu tu terbayang - bayang plak kat dalam kotak fikiran ni. Tapi tu la, oleh sebab aku ni antara pekerja yang rajin [rasa macam menipu plak...kah kah kah] sampai tak sempat nak mencari yong tau foo kat Kulai ni. Memang 2 3 hari ini asyik bermain kat fikiran ni.

Semalam, dah kira sampai ke kemuncak pengidaman aku [maaf cikgu BM,aku rasa cam xde jer perkataan tu] terpaksa la aku ajak member aku si Faiz tu pegi ke Wak Kentut [Nasi Lemak Wak Kentut,the best Nasi Lemak  ever in Johore!] 

Korang jangan pelik plak, mengidam yong tau foo tapi pergi cari nasi lemak. Sebenarnya kat Wak Kentut ni ada satu gerai yong tau foo. Yang mengidam nya aku ja, member aku tak. Jadi aku boleh makan yong tau foo member aku boleh makan nasi lemak. Adil kan? hu hu hu

Apa-apa pun alhamdulillah apa yang dihajati tercapai semalam..Amiin..Syukur-syukur..
[tapi yong tau foo kt Kg Melayu Majidee sedap ag kot...kena pegi lagi nih!]

No comments:

Post a Comment