Monday, January 30, 2012

Mengidam,,tak kan orang lelaki tak boleh?

 yummy2... he he he

Selalu nya kalau sebut mengidam ni kita selalu terbayang kaum wanita terutama ibu-ibu yang mengandung. Selalu nya la kan..ada yang mengidam yang pelik-pelik..nak kan buah waktuu bukan musim nya la..nak makan mee goreng kt restoren india la [that was my mum], macam-macam sebenarnya.

Tapi cerita aku pulak bermula dalam 3 4 hari yang lepas. Ntah tak tahu kenapa dengan mulut ni. Asyik teringin nak makan benda-benda masam ja. Cuma belum ada kesempatan untuk pergi cari. Semalam ada terjumpa waktu pergi beli barang dekat Tesco dengan housemate. Tapi buah nya tak mengiurkan. Dalam kotak fikiran ni asyik terbayang buah mangga potong yang kt IOI Mall tu. Jadi, balik kerja tadi dengan penuh rasa semangat [gigih tahap gaban!] terus memecut ke Bandar Kulaijaya semata-mata nak ke IOI Mall. he he he

Sampai ja di dalam, ambil bekas terus masukkan apa yang aku suka.... mangga [mempelam@pauh], jambu dan juga kedondong [tempat aku pggil ambra]. Siap beli terus balik. Bila masuk je dalam kereta teruk makan! Belum sempat sampai umah dah nak habis..betul-betul mengidam ni..he he he.... Jadi mengidam ni...tak kan orang lelaki tak boleh??????
d^____^b




masuk je dalam kete terus makan!




Belum sampai rumah dah tinggal ni ja.. hu hu hu

5 comments:

  1. ada kot..
    kempunan dengan mengidam ada beza tak?
    hee..

    ReplyDelete
  2. xthu la..kena tanya cikgu BM... he he he

    ReplyDelete
  3. Hehe..
    Lupa lak nak cek kamus dewan ;P

    ^^
    selamat bercuti!

    ReplyDelete
  4. klw part yg ni xya tggu mengidam n kempunan.. mmg slalu teringin.. hehe..

    ReplyDelete