Monday, April 18, 2011

SenjaKala...


semalam kebetulan member aku dari pontian datang Joho...g umah akak die kt joho jaya...ajak lepak JJ tebrau...aku kebetulan pulak mmg xde wat pe2 g r lepak....dah alang2 kt ctu g la tgk ade cter ape...kebetulan juga citer Senjakala tu mmg br nak tyg time tu..so aku ngn member akue nie try layan...cuak gak[eh,cuak ke...he3.,.]

so apa yg boleh akue ckp untuk cter ahmad idham kali adalah.....

kurang menyengat r...streotaip...bagi akue la..cter die dh boleh agak...kite dh boleh tahu cmner jalan cter die...lagi satu gaya mak mah dalm cter ni  pon bg aku cm diulang dlm cter jgn pndang belakang..so, element seram yg cuba ditonjolkan kurang menjadi..then aku tgk kg Senja lama dlm cter ni jugak sah2 kt kawasan peranginan..xnmpk suasana kg dari segi umah[sbb tau tu chalet ] mahupun kawasan sekitar.....jadi aku hanya bagi 2bintang tuk crita nie......



*aku xpernah serik untuk tonton cter melayu kat panggung even sesetengah org anggap benda tu 
  adalah membazir

No comments:

Post a Comment