Thursday, April 21, 2011

Henpon Owh Henset...


hp boleh dikatakan antara benda penting a.k.a wajib pada masa sekarang...nak pegi mana pon nak bwk henpon..pegi makan ke...pegi karok ke...pegi joging ke...sampai nak masok bilik menunggu pon bwk hp..ish3...tp yerla tu akue xkisah ..nak bwk g mane pon....kan...bukan aku yg beli topup untuk dorang...he3...

Tapi satu jer aku kurang senang...kurang enak...kurang sedap....bila hp digunakan pada tempat yg bukan spttnya....contohnya time dalam meeting ataupon ceramah....pendapat aku la..bukan xboleh...yerla,..nak off hp tkot ade emergency plak..btol la ...tp yg xbest nya...bila henpon tu x di SILENT kan...yg tu bg aku kurang kena caranya...bygkan time kite tgh2 kusyuk berbincang sesuatu benda, terbantut dgn gngguan lagu wali band or justin bieber..xke kaco org laen tu...huk3....

lets say time ceramah plak...mgkin time tu penceramah sedang berkobar-kobar memberi ucapan..tapi ucapan nya plak di gnaggu dgn lagu2 korea ..mesti die rase kurang senang ..

so,bagi aku la...xslah kiranya untuk kita menghormati sesuatu majlis tu dengan mng "SILENT kan hp kita....


d^_^b



No comments:

Post a Comment