Tuesday, April 19, 2011

Oh MILO..



Don't Know why...but lately aku suka milo...dulu milo nie antara pilihan terakhir la...dan feveret aku dari zaman sekolah menengah lagi  and sape2 yg rapat ngn aku akan tahu...xlaen xbukan..TEH AIS..he3....tp skrg....dh lama giler aku xsentuh teh ais....rindu....huk3....tapi tu la...teringat pesan arwah ayah akue...suh kurang kan minum teh ais....katanya xelok untuk kesihatan....skrg mmg la xnmpk..bila dh tua...baru la effect...[ayah,abg ingat pesan tu....]

Cuma skrg pon..aku minum milo O la...milo ais [milo + susu]  still aku xleh nak minum sgt...rase nak muntah dowh..xtahu nape...mgkin kombinasi milo ngn susu tu kot...dan sekarang plak aku wat balik cam dulu2...makan roti gardenia letak milo kt tengah2..then tekan2 skit....sedapppp....tapi xelok amal selalu..takot sembelit...hahahah....

time tgh menulis nie pon..segelas milo ngn roti berintikan milo ade kat sebelah aku nie.he3....td pon g tecso beli milo,sbb stok milo kat umah dh nak abis...he3... hidup MILO!!!!!

d^_^b

2 comments:

  1. org dok heboh dlm fb kata milo cmpuq cacing ang bleh jd peberet plak huhu..

    ReplyDelete
  2. pulak dah...milo juai kt kedai makan ka milo beli kat pasaraya nie..adoi...

    ReplyDelete