Sunday, August 7, 2011

Berjalan - jalan

 aku xtahu nama nya tapi yg pasti pantai ni depan asrama smk sri mersing.. hu hu

 nie pon sama gak...
 sekitar bandar mersing...

Sebenarnya dah lama aku tak buat aktiviti sebegini. Mungkin sebab kekangan masa dan  mungkin juga sebab bajet.. he he he almaklumla, kekadang bajet aku habis pada benda laen. Rasanya jalan- jalan di johor bahru pon aku dah kurang [dh lame giler aku xlepak kat angsana ngn JJ tebrau..hu hu hu]

tapi hujung minggu kali ni aku ade peluang ke jalan- jalan ke mersing. kebetulan sorang kawan yang tinggal di sana ada di Jb dan aku dengan muka tembok membuat rancangan untuk ke sana. he he he [sangat tidak malu.] Sebenarnya selama 2tahun aku di bumi Johor belum ada kesempatan untuk ke Mersing. Jadi, peluang yang ada aku amik untuk ke sana. Lagipon pantai jugak buatkan aku sedikit teruja.. he he he

Apa- apa pon terima kasih pada kawan dan "housemate" nya sebab sudi menumpang aku berteduh di sana
Ada masa kita jumpa lagi insyaallah...

d^_^b

No comments:

Post a Comment